Petrecăreții

Petrecaretii

Petrecăreții Anathomia a dezvoltat împreună cu proprietarul brandului strategia de brand, design de identitate și retorica brandului Petrecăreții. Strategia de brand, designul și implementarea au fost dezvoltate pentru un brand de servicii specializate în divertismentul destinat celor mici. Brandul conține în datele sale primare empatia, afecțiunea și umorul direct care să corespundă cerințelor acestui segment […]

eMAG

Anathomia-campanie-black-friday-emag-Strategie-Antreprenoriat-Creatie-Comunicare-Design-Branding

eMAG Black Friday | cea mai mare campanie de reduceri a anului! Dezvoltarea strategiei de creație și verbalizarea obiectivului de a comunica într-o abordare emoțională, cea mai mare campanie de reduceri a anului. Au fost realizate execuții și implementate pentru fiecare canal clasic de comunicare. emag.ro Distribuie proiectul Către alte proiecte​

Blue Air

Anathomia-Blue Air-concept-spotTV-Strategie-Antreprenoriat-Creatie-BlueAir

Blue Air Campania pan-europeană de comunicare a Blue Air. Crearea strategiei de comunicare pentru campania de imagine paneuropeană, de la concept, până la faza de implementare (spoturi TV cu difuzare în Romania, Marea Britanie, Italia și Grecia). Distribuie proiectul Către alte proiecte​

Cafea Fortuna

Anathomia-Cafea-Fortuna-Strategie-Antreprenoriat-marketing-externalizat-Creatie-Comunicare-digital-supervizare-proiecte-marketing-fotuna-rendez-vous

Cafea Fortuna Proiectul a inclus servicii de consultanță privind strategia de comunicare a brandului Fortuna Rendez-vous, concretizate în strategie de promovare, strategie de creație on și off-line, project management pentru implementarea acestora în perioada 2018-2019, alături de echipa de marketing a Cafea Fortuna. cafeafortuna.ro Distribuie proiectul Către alte proiecte​

trickSHOT

Anathomia-trickSHOT-Strategie-Antreprenoriat-marketing-externalizat-Creatie-Comunicare-digital-supervizare-marketing-LANSARE-Mega-Mall-Bucuresti-semnalizare

trickSHOT Pentru trickSHOT | Mega Mall București, Anathomia a dezvoltat strategia de comunicare, art direction, copywriting și signalistică, pentru deschiderea locației Mega Mall București.trickshot.ro Distribuie proiectul Către alte proiecte​

Asociatia Secom

Strategie Antreprenoriat Creatie Comunicare Anathomia-Asociatia-Secom-Strategie-Antreprenoriat-LOGO-Branding-Comunicare-new-logo

Asociația SECOM Proiectul a urmărit constructia platformei vizuale, aplicații și retorică pentru Asociația SECOM.Asociația Secom derulează proiecte care aduc împreună domenii precum sănătatea, educația și cultura. Distribuie proiectul share on Către alte proiecte​

Silkdom

Anathomia-New-Logo-SILKDOM-Strategie-Antreprenoriat-Design-Creatie-Comunicare-Design-Branding

Silkdom Proiectul include construcția identității de brand, a platformei vizuale și a aplicațiilor pentru brandul Silkdom, precum și strategia de comunicare.Spiritul brandului își găseste originea în pasiunea pentru mătase, ca o adevărată filozofie de viața, a partenerului fondator: exclusivism, rafinament și seducție. SILKDOM on Facebook Distribuie proiectul Către alte proiecte​

Gradinariu

Anathomia-Gradinariu-New-Logo-Strategie-Antreprenoriat-Design-Creatie-Comunicare-Design-Branding-Rebranding-new-logo

Grădinariu Strategie de brand, design identitate vizuală, art direction, retorică de brand.gradinariu.ro Distribuie proiectul Către alte proiecte​

Unisol

Anathomia-UNISOL-ambalaj-nou-Strategie-Antreprenoriat-Design-Creatie-Comunicare-Design-Branding-Rebranding

Unisol Proiectele pentru clientul Bunge | Unisol au implicat servicii de strategie de brand, design de ambalaj și art direction. Am realizat design-ul de ambalaj pentru uleiurile cu ierburi aromatice și pentru noua extensie în categoria zacuscă a brandului Unisol. uleiunisol.ro Distribuie proiectul Către alte proiecte​

Iordanescu

Iordanescu brand

Iordănescu Strategie de brand, design identitate vizuală, art direction, retorică de brand.oliviaiordanescu.com Distribuie proiectul Către alte proiecte​

Danubius

Anathomia-Strategie-Antreprenoriat-Creatie-Comunicare-Design-branding-new-logo-rebranding-Danubius

Danubius Proiectul de rebranding pentru Danubius, lider de piață în categoria caselor de marcat și a echipamentelor fiscale, a marcat celebrarea a 25 de ani de la înființarea companiei.  Proiectul include strategia de brand, design-ul de identitate vizuală, art direction și retorică de brand. Este unul dintre cele mai recente proiecte implementate, fiind lansat în […]

Zurli

Anathomia-servicii-Strategie-Antreprenoriat-Creatie-cani-gasca-zurli-Design-REBranding-Zurli-logo

Zurli și Gașca Zurli Pornind de la viziunea doamnei Mirela Retegan, proiectul s-a axat pe consolidarea poziționării brandului Zurli și redesenarea logo-ului acestuia, urmărind utilizarea sa unitară și vizibilă în toate aplicațiile brand-ului, on și off-line: site și e-shop, YouTube și social media, spectacole, mașini, Gașca Zurli, fără însa a altera esența și notorietatea brand-ului […]

3WLABEL

Anathomia-3wlabel-new-brand-logo-strategie-design-3WLABEL-brand

3WLABEL Proiectul transpune, prin strategie de brand și design, viziunea fondatoarelor Irina Moreno și Zuzana Mandic, de a transforma deșeurile textile în obiecte de îmbrăcăminte unicat.3WLabel este definit prin Waste to Resource, Wearables & Women Empowerment. Design credits: iancul.com 3WLABEL.COM Distribuie proiectul Către alte proiecte​

SMOKED DOG

Anathomia-Smoked-Dog-branding-new-brand-package-design-new-brand-packaging-bundle

SMOKED DOG Brand creat și desenat pentru unul dintre cei mai mari importatori și distribuitori de produse cosmetice dedicate bărbaților, din România. Strategia de brand și design-ul de ambalaj răspund nevoii de a integra o gamă diversificată de produse și de expunere pe diferite tipuri de etichete și ambalaje, atât pe raftul tradițional, dar mai […]

Clario

Strategie Antreprenoriat Creatie Comunicare Design Labels Ambalaj -LOGOart direction copywriting branding

Clario Proiectul include elaborarea strategiei de brand, construcția de identitate și platforma vizuală, insoțită de aplicații specifice pentru brandul Clario.Viziunea brandului se bazează pe ideea de claritate transpusă din mediul medical oftalmologic în filozofia unui stil de viața sănătos, transparent și armonios.www.clario.ro Distribuie proiectul Către alte proiecte​