Petrecăreții
Petrecăreții Anathomia a dezvoltat împreună cu proprietarul brandului strategia de brand, design de identitate și retorica brandului Petrecăreții. Strategia de brand, designul și implementarea au fost dezvoltate pentru un brand de servicii specializate în divertismentul destinat celor mici. Brandul conține în datele sale primare empatia, afecțiunea și umorul direct care să corespundă cerințelor acestui segment […]
eMAG
eMAG Black Friday | cea mai mare campanie de reduceri a anului! Dezvoltarea strategiei de creație și verbalizarea obiectivului de a comunica într-o abordare emoțională, cea mai mare campanie de reduceri a anului. Au fost realizate execuții și implementate pentru fiecare canal clasic de comunicare. emag.ro Distribuie Către alte proiecte
Cafea Fortuna
Cafea Fortuna Proiectul a inclus servicii de consultanță privind strategia de comunicare a brandului Fortuna Rendez-vous, concretizate în strategie de promovare, strategie de creație on și off-line, project management pentru implementarea acestora în perioada 2018-2019, alături de echipa de marketing a Cafea Fortuna. cafeafortuna.ro Distribuie Către alte proiecte
trickSHOT
trickSHOT Pentru trickSHOT | Mega Mall București, Anathomia a dezvoltat strategia de comunicare, art direction, copywriting și signalistică, pentru deschiderea locației Mega Mall București. trickshot.ro Distribuie Către alte proiecte
Asociatia Secom
Asociația SECOM Proiectul a urmărit constructia platformei vizuale, aplicații și retorică pentru Asociația SECOM. Asociația Secom derulează proiecte care aduc împreună domenii precum sănătatea, educația și cultura. Distribuie Către alte proiecte
Silkdom
Silkdom Proiectul include construcția identității de brand, a platformei vizuale și a aplicațiilor pentru brandul Silkdom, precum și strategia de comunicare. Spiritul brandului își găseste originea în pasiunea pentru mătase, ca o adevărată filozofie de viața, a partenerului fondator: exclusivism, rafinament și seducție. SILKDOM on Facebook Distribuie Către alte proiecte
Gradinariu
Grădinariu Strategie de brand, design identitate vizuală, art direction, retorică de brand. gradinariu.ro Distribuie Către alte proiecte
Unisol
Unisol Proiectele pentru clientul Bunge | Unisol au implicat servicii de strategie de brand, design de ambalaj și art direction. Am realizat design-ul de ambalaj pentru uleiurile cu ierburi aromatice și pentru noua extensie în categoria zacuscă a brandului Unisol. uleiunisol.ro Distribuie Către alte proiecte
Iordanescu
Iordănescu Strategie de brand, design identitate vizuală, art direction, retorică de brand. oliviaiordanescu.com Distribuie Către alte proiecte
Danubius
Danubius Proiectul de rebranding pentru Danubius, lider de piață în categoria caselor de marcat și a echipamentelor fiscale, a marcat celebrarea a 25 de ani de la înființarea companiei. Proiectul include strategia de brand, design-ul de identitate vizuală, art direction și retorică de brand. Este unul dintre cele mai recente proiecte implementate, fiind lansat în […]
Zurli
Zurli și Gașca Zurli Pornind de la viziunea doamnei Mirela Retegan, proiectul s-a axat pe consolidarea poziționării brandului Zurli și redesenarea logo-ului acestuia, urmărind utilizarea sa unitară și vizibilă în toate aplicațiile brand-ului, on și off-line: site și e-shop, YouTube și social media, spectacole, mașini, Gașca Zurli, fără însa a altera esența și notorietatea brand-ului […]
3WLABEL
3WLABEL Proiectul transpune, prin strategie de brand și design, viziunea fondatoarelor Irina Moreno și Zuzana Mandic, de a transforma deșeurile textile în obiecte de îmbrăcăminte unicat.3WLabel este definit prin Waste to Resource, Wearables & Women Empowerment. Design credits: iancul.com 3WLABEL.COM Distribuie Către alte proiecte
SMOKED DOG
SMOKED DOG SmokedDog este un brand creat și desenat pentru unul dintre cei mai mari importatori și distribuitori de produse cosmetice pentru bărbați din România. Strategia de brand și design-ul de ambalaj au fost elaborate pentru a integra o gamă diversificată de produse și de a le expune în mod eficient pe diferite tipuri de […]
Menay
Menay Menay este un brand dedicat copiilor dar și parinților, creat din pasiunea și grija unei tinere mame antreprenor din Oradea. Cu o viziune puternică și o atenție deosebită pentru detalii, Menay a fost conceput pentru a oferi hăinuțe și accesorii pentru copii, cu un design inovator și funcțional. Pentru a obține o poziționare puternică […]
VIVRE
VIVRE Proiectul definește ADN-ul brandului Vivre (valori, poziționare și promisiune), pentru a transforma VIVRE, prin diferențiere și disciplină, dintr-un brand challenger într-un e-commerce cu autoritate în zona Europei de est. Pentru a atinge aceste obiective, proiectul Vivre a inclus o serie de servicii specializate, cum ar fi auditarea de brand, strategia de brand, design-ul, art […]
Fresso
Fresso FRESSO este un brand de cafea creat special pentru Vending Master, cu strategia de brand și design-ul de ambalaj realizate de echipa Anathomia. Obiectivul principal al acestei colaborări a fost de a crea un brand cu o vizibilitate puternică și o gamă diversă de produse, care să se integreze în spațiile destinate vending-ului din […]
Clario
Clario Proiectul include elaborarea strategiei de brand, construcția de identitate și platforma vizuală, insoțită de aplicații specifice pentru brandul Clario.Viziunea brandului se bazează pe ideea de claritate transpusă din mediul medical oftalmologic în filozofia unui stil de viața sănătos, transparent și armonios.www.clario.ro Distribuie Către alte proiecte