Smoked Dog

Client
The Barber Shop

Services
design identitate, dezvoltare aplicații ale noii identității.

Brand creat si desenat pentru unul dintre cei mai mari importatori si distribuitori de produse cosmetic dedicate barbatilor, din Romania. Strategia de brand si design-ul de ambalaj raspund nevoii de a integra o gama diversificata de produse si de expunere pe diferite tipuri de etichete si ambalaje, atat pe raftul traditional, dar mai ales pe cel din e-shop.

In 2023, la peste doi ani de la lansarea Smoked Dog pe piața românească, numărul de produse s-a dublat iar cifra de afaceri a crescut organic cu 30% în fiecare an.
SMOKED DOG este parte a brandului „The Barber – Frizerie Autentică”.
În anul 2014 antreprenorul Cristian Dobrinoiu punea, cu succes, bazele unui nou tip de frizerie în Bucuresti.
În 2021, la aproximativ 7 ani de la acel moment, lansează un brand nou de produse cosmetice pentru barbați sperând că va avea același succes ca și frizeriile.
A fost momentul în care Anathomia a realizat identitatea vizuală și ambalajele pentru produsele SMOKED DOG.

Cristian Dobrinoiu, antreprenorul care a creat Smoked Dog:
Smoked Dog este o idee ce mi-a venit undeva pe la mijlocul pandemiei, prin vara lui 2020. Avand foarte mult timp liber am inceput sa gandesc un brand de produse cosmetice pentru barbati, un brand ceva mai diferit, mai fresh, iesit din tiparele brandurilor obisnuite. In dezvoltarea produselor am folosit tot ce am invatat in cei mai bine de 7 ani de experienta in industria produselor de barbering, de la ingrediente, gama de produse, absolut tot a fost gandit pana la cel mai mic detaliu. Produsele cosmetice sunt realizate in Romania si au in mare peste 95% ingrediente derivate din natura, de branding ne-am ocupat impreuna cu cei de la Anathomia, o echipa foarte misto careia tin sa ii multumesc pe aceasta cale.

Vezi și alte proiecte.

Silkdom

new brand, strategie de brand, design identitate, retorică, platforma vizuală, fotografie produs