Unisol

Client
Bunge

Services
design ambalaj, strategie design si arhitectura ambalaje

Anathomia a abordat proiectul de creare a etichetelor pentru uleiurile aromatice Unisol printr-o strategie bine definită, începând cu stabilirea unei strategii de design și arhitectură a informației prezente pe etichetă. În această etapă inițială, s-a acordat o atenție deosebită înțelegerii nevoilor și așteptărilor consumatorilor, precum și alinierea cu valorile și identitatea actuala a brandului Unisol.

Odată ce strategia a fost stabilită, s-a trecut la faza de design propriu-zis. Echipa Anathomia a lucrat în strânsă colaborare cu clientul pentru a dezvolta etichetele care să reflecte în mod autentic esența și calitatea produselor Unisol, punând accent pe aspectele de organizare a informatiei, estetică, claritate și impact vizual. S-au utilizat tehnici și elemente de design care să atragă atenția consumatorilor și să evidențieze caracteristicile distincte ale fiecărui ulei aromatic.

Ulterior, echipa Anathomia a elaborat și design-ul ambalajelor pentru zacuscă, o extensie a brandului Unisol. Acest proces a implicat o atenție deosebită acordată conceptului de brand și coerenței estetice în cadrul gamei de produse. Ambalajele au fost proiectate pentru a transmite valorile și identitatea brandului Unisol, asigurând totodată o prezentare atrăgătoare și distinctivă pe rafturile magazinelor. Prin intermediul unui design atent elaborat, echipa Anathomia a contribuit la consolidarea și diversificarea portofoliului de produse Unisol, întărind astfel prezența și relevanța brandului în piață.

Vezi și alte proiecte.

Silkdom

new brand, strategie de brand, design identitate, retorică, platforma vizuală, fotografie produs