Unisol

Client
Bunge

Services
design ambalaj, strategie design si arhitectura ambalaje

Anathomia a abordat proiectul de creare a etichetelor pentru uleiurile aromatice Unisol printr-o strategie bine definită, începând cu stabilirea unei strategii de design și arhitectură a informației prezente pe etichetă. În această etapă inițială, s-a acordat o atenție deosebită înțelegerii nevoilor și așteptărilor consumatorilor, precum și alinierea cu valorile și identitatea actuala a brandului.

Odată ce strategia a fost stabilită, s-a trecut la faza de design propriu-zis. Echipa Anathomia a lucrat în strânsă colaborare cu clientul pentru a dezvolta etichetele care să reflecte în mod autentic esența și calitatea produselor, punând accent pe aspectele de organizare a informatiei, estetică, claritate și impact vizual. S-au utilizat tehnici și elemente de design care să atragă atenția consumatorilor și să evidențieze caracteristicile distincte ale fiecărui ulei aromatic.

Ulterior, echipa Anathomia a elaborat și design-ul ambalajelor pentru zacuscă, o extensie a brandului Unisol.

Acest proces a implicat o atenție deosebită acordată conceptului de brand și coerenței estetice în cadrul gamei de produse. Ambalajele au fost proiectate pentru a transmite valorile și identitatea brandului Unisol, asigurând totodată o prezentare atrăgătoare și distinctivă pe rafturile magazinelor. Prin intermediul unui design atent elaborat, echipa Anathomia a contribuit la consolidarea și diversificarea portofoliului de produse Unisol, întărind astfel prezența și relevanța brandului în piață.

Unisol
Facebook
Youtube

Back to Portofoliu.

Explorează...

Articolele Anathomia.

Portofoliul Anathomia.