Clario Oftalmologie

Client
Clario Oftalmologie

Services
strategie brand, design identitate, definire platforma vizuală, retorică brand, dezvoltare aplicații ale noii identității, sesiuni brand induction.

Anathomia a realizat si elaborat strategiea de brand, construcția identității vizuale și platforma vizuală, însoțită de aplicații specifice pentru brandul Clario, un brand a cărui viziune se bazează pe idea de claritate transpusă din mediul medical oftalmologic în filozofia unui stil de viață sănătos, transparent și armonios.

Clario a fost lansată în anul 2015 din dorința de a construi o clinică de oftalmologie la standarde internaționale. De la selecționarea echipei medicale și stabilirea protocoalelor de lucru și până la alegerea locației, amenajarea sediului, dotarea cu echipamente, totul a fost foarte atent gândit astfel încât Clario să devină un furnizor premium de servicii medicale.

În centrul proiectului Clario stă dezvoltarea unei strategii de brand solide. Acest proces implică definirea clară a valorilor, obiectivelor și direcției pe care brandul dorește să o urmeze. O strategie bine definită oferă un cadru pentru toate aspectele ulterioare ale construirii brandului. Brandul Clario este pus în aplicare într-o gamă diversă de medii și contexte, de la site-ul web la materiale medicale și de marketing. Platforma vizuală este creată pentru a fi adaptabilă și coezivă în toate aceste contexte, astfel încât mesajul și identitatea brandului să rămână consecvente și puternice.

Vezi și alte proiecte.

Silkdom

new brand, strategie de brand, design identitate, retorică, platforma vizuală, fotografie produs