Client
MAGNOR (Credit Amanet)
Services
rebranding, strategie brand, design identitate, dezvoltare aplicații ale noii identități.
MAGNOR este un brand conceptualizat și creat, in totalitate, pentru a repoziționa CreditAmanet ca opțiunea numărul 1 în servicii de creditare prin amanet și ca cea mai performantă platformă de tranzacționare a bijuteriilor, produselor de lux, electronicelor și a metalelor prețioase.
Rebrandingul este un proces complex, strategic, prin care o organizatie își regândește și recreează identitatea verbală, vizuală, mesajul și poziționarea pentru a se adapta cerințelor economice, sociale și tehnologice ale pieței.
MAGNOR (fost CreditAmanet) a ales sa parcurgă împreună cu noi un proces revoluționar de rebranding: schimbarea numelui, a poziționării și a identității vizuale.
Scopul rebrandingului a fost consolidarea poziției companiei ca lider în piața de profil, consolidarea liniilor de business și reconfirmarea calității serviciilor, a expertizei si consolidarea standardelor interne de performanță.
“Transformarea în MAGNOR este proiectul cel mai curajos din industria de profil. În domeniul nostru, am fost întotdeauna o companie trendsetter, ceea ce continuăm să fim și în prezent. Rebrandingul a fost realizat pentru a ne consolida poziția, dar mai ales ca să le oferim mai mult clienților mai mult confort în tranzacțiile pe care le realizează în agențiile noastre și online, mai multă transparență și oferte mai variate.
MAGNOR, nume care sugerează poziția de lider pe care o ocupăm pe piața de profil, dar și o linie importantă a business-ului nostru, comerțul cu aur, a rezultat din „magnum” și „oro”. Procesul de transformare în MAGNOR reflectă spiritul nostru vizionar. A fost un demers foarte complex și de durată și o dovadă în plus a transparenței care ne caracterizează.”
Claudiu Diaconu, fondatorul holdingului și Președintele Consiliului de Administrație.
“Procesul de rebranding este o transformare complexă, cel mai curajos proiect din industria de amanet și vânzări de bijuterii din România, fiind o dovadă în plus a transparenței care ne caracterizează. Totodată, noua identitate a companiei cuprinde o transformare a conceptului magazinelor și lansarea a două website-uri, www.magnorshop.ro destinat vânzărilor și www.magnor.ro destinat serviciilor. Astfel, optimizăm interacțiunea cu clienții (atât prin magazinele proprii, cât și online) cu accent și mai mare pe calitate, încredere și o experiență adaptată celor mai înalte standarde.”
Cosmin Popovici, CEO
Sursa: Revista Biz: Trei dintre membrii echipei executive MAGNOR dezvăluie provocările procesului de rebranding al companiei, în valoare de 2,5 milioane de euro.
Andreea Ferenczi, Marketing Manager.
“Sunt mândră să fac parte din echipa care a realizat rebranding-ul. Acest proces este încă la început și avem multe de făcut în perioada următoare. Obiectivul meu este să transform MAGNOR într-un brand care nu doar că inspiră, dar și aduce o valoare reală și profundă în viața clienților noștri, dincolo de beneficiile produselor și serviciilor noastre. Ne dorim să creăm o conexiune autentică și durabilă, care să influențeze pozitiv experiențele și alegerile lor. MAGNOR a revoluționat comunicarea în industrie, devenind un simbol al schimbării percepțiilor. Suntem o companie complexă, cu un portofoliu vast de produse și servicii, adresându-ne unui public divers. Clientul este pragmatic și caută cel mai bun raport calitate-preț. Așadar, din perspectiva de marketing, viitorul se concentrează pe clienți și pe relația cu aceștia.”
Dragoș Rad, Director Comercial
“Pe segmentul de retail, rebrandingul a implicat o revizuire a identității vizuale și a experienței în magazin. Am actualizat designul interior și exterior al magazinelor, am introdus noi elemente de branding și am îmbunătățit aspectele de merchandising pentru a crea o experiență mai modernă și atractivă pentru clienți. Cele mai provocatoare aspecte au fost să accelerăm implementarea, să optăm pentru soluții sustenabile și să garantăm funcționarea neîntreruptă a locațiilor pe parcursul procesului de rebranding.”
Mihaela Poenaru, Manager HR
“Pregătirea angajaților a inclus sesiuni de training, comunicare regulată despre obiectivele și beneficiile rebrandingului și diverse întâlniri și activități interactive cu echipa pentru a încuraja alinierea și acceptarea schimbării. Am început aceste demersuri cu șase luni înainte de lansarea oficială a rebrandingului.”
Articole care vorbesc despre succesul acestui proiect, aici:
MAGNOR website – CreditAmanet devine MAGNOR.
Revista Biz : În culisele unei transformări de 2,5 milioane de euro
Capital – Claudiu Diaconu, fondator: „Rebrandingul revoluționar MAGNOR este cel mai inovator proiect din industria de profil din România”
MAGNOR website
MAGNOR Instagram
MAGNOR Facebook