Menay

Anathomia-Menay-new-logo-work-design-strategie

Menay Proiectul reprezinta viziunea unei tinere mame antreprenor de a oferi copiilor hainute si accesorii gandite si create in Oradea, cu iubire si grija pentru bunastrarea celor mici. Strategia brand-ului Menay si design-ul identitatii au urmarit flexibilitatea logo-ului atunci cand este aplicat in retail, pe etichete textile, ambalaje, in imprimeuri, dar si capacitatea sa de […]

VIVRE

Anathomia-Vivre-brand guideline-manual-brand-01

VIVRE Proiectul definește ADN-ul brandului Vivre (valori, poziționare și promisiune), pentru a transforma VIVRE, prin diferențiere și disciplină, dintr-un brand challenger într-un e-commerce cu autoritate în zona Europei de est. Proiectul Vivre a inclus serviciile: auditare de brand, strategie de brand, design, art direction, copywriting, dezvoltare manual de brand și sesiuni de brand engagement. Proiectul […]

Fresso

Anathomia-FRESSO-new-brand-logo-strategie-design-brand-digital-BRANDING

Fresso Brand conceptualizat și desenat pentru Vending Master. Strategia de brand și design-ul de ambalaj au fost realizate urmărind vizibilitate și diversitate la nivel de portofoliu, dar mai ales considerând plasarea brand-ului în magazine și multitudinea de materiale personalizate ce însotesc vânzarea unei cafele Fresso. www.fresso.rowww.vendingmaster.ro Distribuie proiectul Către alte proiecte​