Strategie de Comunicare / Brand Management
Proiectul implică dezvoltarea unui plan anual de activități tactice de comunicare pentru brandul sau …
Sesiuni de Brand Induction – Comunicare Internă
Susținerea sesiunilor de brand engagement reprezintă un pas crucial în cadrul procesului de dezvoltare a unui brand …
Design Etichete și Ambalaje
Procesul de design pentru ambalaje și etichete reprezintă o etapă esențială în dezvoltarea unui produs comercial de succes …
Dezvoltare Ghid de Brand
Ghidul de brand este documentul ce stabilește regulile și direcțiile de utilizare a brandului, asigurând coerență și consistență …
Dezvoltarea Platformei Vizuale și Verbale a Brandului
Dezvoltarea platformei vizuale și implementarea unor reguli de promovare unitare în ceea ce privește imagistica, cromatica, fonturile …
Design Identitate Vizuală
În cadrul proiectului de design identitate vizuală se vor desena și prezenta mai multe propuneri pentru logoul noului brand …
New Brand and Rebranding
În cadrul dezvoltării unui brand nou sau a rebranding-ului unui brand existent, procesul implică o serie de etape importante …
Dezvoltare Strategie și Arhitectură de Brand
Dezvoltarea strategiei și a arhitecturii de brand înseamna elaborarea și construirea recomandărilor privind …
Audit de Brand
Auditul de Brand (sau Statusul actual al Brandului), reprezintă elaborarea unui raport ce descrie starea actuală a brandului …