Portofoliu.

Vezi aici proiectele dezvoltate de noi. Portofoliu.

Fresso este un brand conceptualizat și desenat de la zero pentru Vending Master. Strategia de brand și design-ul de ambalaj au fost realizate urmărind vizibilitate și diversitate la nivel de portofoliu, dar mai ales considerand plasarea brand-ului in magazine si multitudinea de materiale personalizate ce însotesc vânzarea unei cafele Fresso.

Fresso

Fresso, new brand, strategie, design, platforma vizuală, retorică

Smoked Dog este un brand creat si desenat pentru unul dintre cei mai mari importatori si distribuitori de produse cosmetic dedicate barbatilor, din Romania. Strategia de brand si design-ul de ambalaj raspund nevoii de a integra o gama diversificata de produse si de expunere pe diferite tipuri de etichete si ambalaje, atat pe raftul traditional, dar mai ales pe cel din e-shop.

Smoked Dog

Smoked Dog, new brand, design identitate, design ambalaje

Cu Gradinariu, echipa noastră a colaborat strâns cu top managementul, oferindu-le servicii de branding, rebranding, strategie de brand, arhitectura, și o gamă largă de soluții de marketing și comunicare. Fiind ca un departament de marketing externalizat, am lucrat împreună pentru a asigura că obiectivele lor de promovare și de vânzări sunt întotdeauna în centrul atenției.

Grădinariu

Gradinariu, rebranding, design identitate vizuala, arhitectura de brand, servicii de marketing si comunicare externalizate

Am lucrat îndeaproape cu echipa TrickSHOT pentru a înțelege în profunzime identitatea și personalitatea brandului lor, conceptul de fine-dining, precum și publicul țintă al restaurantului din zona Megamall. Am creat o campanie de comunicare care să genereze anticipare și interes în rândul clienților potențiali, mesajele și materiale de promovare (indoor/outdoor) în interiorul și în jurul Megamall au generat o prezență consistentă și convingătoare a brandului TrickSHOT.

trickSHOT

trickSHOT, creație, art direction & copywriting

Proiectul Vivre a avut ca obiectiv definirea ADN-ului brandului, incluzând valorile sale, poziționarea și promisiunea, în vederea transformării acestuia dintr-un brand challenger într-un e-commerce cu autoritate în Europa de Est, prin intermediul diferențierii și disciplinei în comunicare.

Vivre

Vivre, platforma vizuala, strategie de brand, ghid de brand

Proiectul de rebranding pentru Danubius a marcat un moment de sărbătoare pentru companie - aniversarea celor 25 de ani de la înființare. Având ca obiectiv consolidarea poziției sale de lider pe piața de echipamente fiscale, proiectul a inclus o strategie de brand, design-ul de identitate vizuală, art direction și retorică de brand.

Danubius

Danubius, rebranding, design identitate, aplicații corporate și sales, retorică brand, strategie și arhitectură de brand

Anathomia a colaborat cu 3wlabel pentru a dezvolta o identitate vizuală puternică și o strategie de brand bine definită, care să reflecte în mod autentic și eficient valorile și misiunea companiei. Acest parteneriat a implicat o gamă variată de servicii și expertiză, în scopul de a crea o prezență de brand distinctă și memorabilă pe piață.

3wlabel

3wlabel,new brand, design identitate, retorică brand, strategie de brand, platforma vizuala

Iordănescu

Iordănescu, new brand, brand digital, design identitate, retorică brand, strategie de brand

Zurli

Zurli, rebranding, design identitate, strategie de brand, materiale comunicare

Menay

Menay, strategie design, new brand, design identitate, design materiale vanzare, art direction, copywriting, dezvoltare content social media

Anathomia a abordat proiectul de creare a etichetelor pentru uleiurile aromatice Unisol printr-o strategie bine definită, începând cu stabilirea unei strategii de design și arhitectură a informației prezente pe etichetă. În această etapă inițială, s-a acordat o atenție deosebită înțelegerii nevoilor și așteptărilor consumatorilor, precum și alinierea cu valorile și identitatea actuala a brandului Unisol.

Unisol

Unisol, design ambalaj, strategie design si arhitectura ambalaje, branding, brand management

eMAG

eMAG, concept creatie black friday, spot TV

Asociația SECOM

Asociatia Secom,strategie de brand, design identitate, retorică, platforma vizuală

Silkdom

new brand, strategie de brand, design identitate, retorică, platforma vizuală, fotografie produs

În această pagina descoperiți proiecte diverse, strategii de brand și design de identitate vizuală, implementarea de campanii de marketing și promovare.

Suntem mândri să vă prezentăm rezultatele colaborării noastre cu business-uri și organizații, fie că sunt mici întreprinderi sau companii mari. Ne bucurăm să putem contribui la succesul și dezvoltarea lor, oferind soluții de branding și comunicare eficiente.
În cadrul portofoliului nostru, veți găsi exemple concrete ale muncii noastre, ilustrate cu imagini și detalii despre fiecare proiect.
Oferim transparență și împărtășim experiența noastră într-un mod accesibil și informativ. Aici găsiți exemple reale și relevante care să vă ajute să luați decizii informate și să vă dezvoltați propriul brand într-un mod eficient și creativ.

Fie că sunteți în căutare de inspirație pentru propria afacere sau vreți să înțelegeți modul în care abordăm proiectele de branding, vă invităm să explorați portofoliul nostru și să vă lăsați inspirați de noi. 

Despre noi…

Cristian Dobrinoiu – despre lansarea Smoked Dog și Anathomia…